Vanløse Badminton Klub

Medlemmer skal oprette en profil i vort kartotek, og betale medlemskontingent med Dankort eller andet kreditkort.

Det skal understreges, at man kun efter aftale med seniorformand (ssu-formand@vbk.dk), ungdomsformand (usu-formand@vbk.dk) eller motionistformand (motionist@vbk.dk) kan oprette sig i Klubmodul og tilmelde sig hold.

Her er en vejledning til eksisterende og nye medlemmer.

Efter oprettelsen vil det årlige kontingent blive opkrævet i 2 rater, første gang sker ved oprettelsen og derefter hver 183. dag.

Vejledning

1. KLIK på "HOLDTILMELDING" i toppen
  2. KLIK på det holdnavn du spiller på
  3. KLIK på det specifikke hold (prisen) du primært spiller på
  4. Da det er første gang du tilmelder dig et hold vil du blive bedt om at oprette en profil. KLIK på "OPRET PROFIL"
  5. Her vil du blive guidet i at oprette din profil - KLIK derefter "OPRET PROFIL"
  6. Herefter kommer du til betaling
  7. SÆT hak i "Jeg accepterer betingelserne" og KLIK på "BETAL HER". Herefter vil du blive bedt om at taste dine Dankort-/kreditkortoplysninger

Og så er tilmeldingen slut

Husk at holdtilmelding først kan ske efter aftale med en leder fra VBK.

Evt. udmeldelse skal ske til klubmodul@vbk.dk